summa summarum

stekarfesten blev sjukligt lyckad. förutom diverse missöden med spill på golvet och diverse händelser ute på krogen så var det en helt perfekt kväll. tack alla som kom och förgyllde med er närvaro!

igår kväll hängde jag i stallet rätt länge efter att jag ridit färdigt och lagom till 22 drog jag på filmkväll. var alltså hemma rätt så sent och skulle upp för en timma sen, så jag känner mig inte piggast i umeå direkt. jag jobbar till 18 och hade tänkt träna efter det, så jag är nog inte hemma innan 20. blir en lång dag med andra ord.

nu ska jag lyssna på "om sanningen ska fram" som har gått och blivit den låten jag tänkt lyssna sönder i veckan.

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandberg

hahaha! jag har också lyssnat sönder låten. Ja, det var en lyckad fest :) ska du ut igen i helgen?

2011-05-10 @ 21:56:13
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0