fuckin amazing

idag är jag ledig från mitt jobb. jag ska inleda dagen med att gå på fotvård (ska bli fuckin amazing) kl 10 och därefter ta mig en runda på stan för diverse ärenden man aldrig hinner med trots att man jobbar efter gågatan. sedan ska jag dra mig hemöver och diska. nu tänker ni säkert "diska? varför då?" - men då kan jag berätta att jag fortfarande inte diskat sen festen i lördags, så det står glas över hela diskbänken. det enda jag förmått mig att diska är chipsskålen.. om vädret är bra efter det ska jag nog bege mig mot skogarna och ersmark för att umgås med två gulliga hundar. egentligen var planen att jag skulle till hippo för att ta mig en ridtur i skogen, men de verkar inte bli nå å he.

Kommentarer
Postat av: Joffa

fotvård?! jisses vad lyx.

2011-05-11 @ 19:39:25
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0