en förhoppningsvis mindre mesig lista

min väntade träningsvärk lyser med sin frånvaro.. jag kanske ska ta och inse att jag blivit hur vältränad som helst av att köra bodypump och muskeltröttheten jag kände på onsdag kväll bara var ett litet spel från min kropp. lite mer bodypump på det här så ska ni se att jag är lika bitig som lisa till hösten..

sen måste jag bara tillägga att jag tydligen fick underkänt på min födelsedagslista.. damn! jag hatar att önska mig saker, jag känner mig lite för egoistisk då, även om det kanske är min födelsedagsfest.
jag skriver det snabbt så får jag inte så mycket ångest (tar i allt vad jag kan för att skriva så det smattrar.)
- presentkort på make up store sitter ju aldrig fel
- en god bok
- en god (alkoholhaltig) dryck
- en överraskning
- silverschampoo

avslutar denna ännu lite mesigare lista med att skriva:
- ett gott humör!

puss och kram på er tappra vänner. thank you för att ni orkar med att läsa om min vardag som oftast består av ingenting vettigt. vad som kan vara så roande vet jag inte. bara det att när jag slutar blogga får jag mystiska sms med uppmaningar om att jag ska fortsätta. så, jag fortsätter att skriva en massa goja. hej hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0