överraskningen

nu tar jag min otroligt opackade väska och packar den med luleågrejer. jag var så fantastiskt trött igår så jag somnade ifrån packningen. jag somnade även ifrån mycket annat, som städning diskning och stretchning. det sistnämnda märker jag genom att min rygg är som en banan och mina armar hänger som två döda fiskar.

idag har jag en jätteöverraskning om allting går som det ska. ta-daaa.
först ska jag klä på mig och åka ned till stan.
sen kommer överraskningen, och nej. det är inte det att jag köpt en iphone, för det har jag nämligen redan lyckats med.


Kommentarer
Postat av: anette

det är ingen överraskning om du redan skrivit på facebook ju.. :P

2011-03-04 @ 14:58:46
Postat av: Joffa

taack! :) I like them a lot!

Vad är det för överraskning vi snackar om? :D

2011-03-04 @ 17:54:56
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/
Postat av: A

Ja, vad för överraskning?

2011-03-07 @ 00:14:50
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0