oriktiga och riktiga fester

trots att jag var spikis igår så kände jag mig nästan bakis i morse när jag vaknade. hade en konstig minnesbild från igår, kändes precis som att jag varit ute på en "riktig" utekväll. drog hem vid halv 2 och slocknade på en gång. när väckarklockan ringde i morse klockan 7.30 kan jag inte påstå att jag var särskilt pigg. kände mig förvirrad och seg (precis som man brukar känna sig efter en utekväll) och sminkade mig i typ 20 minuter för att jag helt enkelt inte kunde fokusera. väl på jobbet fick jag i mig lite kaffe och lyssnade på peppmusik, och nu känner jag mig on fire igen. ska löpa iväg på systembolaget nu en sväng, för i kväll mina damer och herrar.

då är det RIKTIG fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0