luleå

igår jobbade jag fjuttiga fyra timmar.. sist jag gjorde det var.. nä, jag kan nog inte komma ihåg sist jag gjorde det. idag jobbar jag däremot 10 timmar, och det är mer vanligt om vi uttrycker det milt. har tänkt gå till red dragon i eftermiddag för att checka läget inför kommande tatuering, sen blire bodypump med min sistah och matilda på medley efter jag slutat jobba. ikväll ska jag inte göra nåt annat än att packa en liten resväska, för jag ska nämligen till kicki och luleå i helgen och glassa. kicki har fyllt år och har lovat mig ett brakpartaj, så jag är inte sen att hänga på. sen var det i och för sig länge sen jag drog dit och hälsade på också, så det kändes som om det var dags.

så: i helgen hittar ni mig i luleå, om ni nu mot förmodan skulle vilja leta rätt på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0