linn informerar

kvällens outfit ser inte ut som vilken fredagsoutfit som helst.. jag brukar oftast ha klänning eller linne/kavaj när jag går ut, men i kväll slår jag alla rekord. håret som alltid brukar va överplattat är idag överfluffigt och uppsatt i en knut mitt bak på huvudet. klänningen är denna dag utbytt mot en transparent tröja som man verkligen ser rakt igenom. strumpbyxorna är idag höga svarta jeans som visar hela (!!!) rumpan och inte har ett täckande linne.

jag vill och jag vågar idag att vara annorlunda.
sa jag förresten att jag idag ska vara nykter och köra?
nä, jag kanske missade det. men nu vet ni det i alla fall.
en lite annorlunda (men mycket spännande) fredagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0