ledighet

idag har det varit en ultimat ledig dag förutom att nån idiot hade snott min tvättid i morse.. så - utan strumpor och med nyinhandlade trosor åkte jag till ersmark för att umgås med min lillasyster lisa. hon gjorde en laseroperation i fredags och har varit halvt om halvt blind sen dess och har ugglat själv hemma. eftersom att jag är en fantastisk storasyster åkte jag hem till henne och umgicks, gick ut med hundarna och såg på skidskytte. har varit förbi en sväng hos linn också (dit reste jag med farsans hyperbraiga cykel) och det var lika trevligt som vanligt. kvällen har avslutats med middag på tisdagsvägen och lite soffhäng och just för tillfället sitter jag och pratar med min bästa vän på facebook chatten, och hon har just avslöjat att hon får ledigt och får komma hem om två veckor. jag är gladare än gladast för det! nu ska jag bege mig hemöver så jag kan glutta lite på bigbrother, de brukar inte uppskattas så mkt i det här hushållet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0