linn listar: tre saker

tre saker som kommer att ske framöver:

nu på lördag spelar julias fantastiska rockband på cover och det kan ingen människa missa för allt i världen. jag ska ta med mig alla jag känner (okej då, alla som jag känner som vill följa med) och stå längst fram och dansa och sjunga med jullan.

på alla hjärtans dag har jag hittat mig en dejt. känner verkligen inte för att uggla själv då. gissa vem jag ska va med? matilda såklart. alltid bra att ha en backup som granne.

nästa helg ska jag och lisa dra till piteå om det löser sig med ledighet för mig. vi ska bo på hotell och bada i pool, äta gott, dricka gott och göra slut på alla våra pengar.


och ett litet ps. jag föll inte av någon häst igår. tror att de kan att ha och göra med att hinderna inte var högre än 50cm. alldeles lagom, om ni frågar mig. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0