smakade grus

den här helgen har varit helt sjukt skön. bara faktumet att det regnar idag när man ska till jobbet och att det varit strålande sol hela påsken talar sitt tydliga språk. jag har tillbringat mycket tid i ersmark, både hos föräldrarna och linn. jag har solat, ätit, cyklat, promenerat, festat, handlat och fallit av en häst. ja, jag vet. onödigt - eller hur. jag som har klarat mig så bra tidigare. igår skulle jag hoppa det allra sista hindret och hästen var lite för laddad. ja, för att göra en lång historia kort så stannade hästen och jag föll över hindret. idag har jag lite ont i en arm och är mör i ryggen men jag lovar er att det kunde ha varit hundrafemtio gånger värre. jag kunde ju ha fallit på hakan eller tagit emot mig med handen. jag kunde ha fallit in i hindret och fastnat med ett ben i hinderstödet.

idag blir det jobb och jag är rätt så pepp ändå på den här dagen. jobb jobb jobb och sedan kanske träning (om min kropp tillåter) och sedan ska jag hänga i min lägenhet alternativt i matildas lägenhet. he bli ba bra he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0