onsdagens outfit

eftersom att jag inte tillhör kategorien modebloggare så händer det att jag tar en dagens outfit bild (okej!! innan ni får panik! mest för skojs skull! inget annat!) men med tanke på att jag har världens sämsta minne glömmer jag bort att göra något med den.. så: här har ni onsdag den 20 aprils outfit.





byxor: snortighta från dr denim.. dock faktiskt otroligt sköna och höga, så, jag gillar dem ändå!
skor: sönderfestade som jag får jätteont i min tå av, ändå jobbade jag i dem i 7 timmar den här dagen..
solglasögon: hittade på rut i nån fyndlåda, säkert för att ingen tyckte att de var särskilt snygga. med mig har de hängt med i snart två år - det är lång livslängd för mig som brukar kliva på dem, sätta mig på dem eller helt enkelt tappa bort dem.
jacka: också ett fynd från rut. den hade trasig dragkedja och det sket jag fullkomligt i och betalade glatt 99:- för den. jackan är som ett tält och man kan äta hur mycket man vill i den.
frisyr: nyfixad lugg med superknuten mitt bak på skallen.
pose: egenkomponerad med tår som pekar inåt med hopp om en smalare benföring.
sjal: caisa köpte en först och jag älskade den från första sekund och köpte en likadan. man kan väl säga att det här är en sjal som jag använder lite för mycket så den fått en rätt konstig doft.. borde nog slänga den i tvätten.
spegel: gåva från mamma och pappa på min 21 års dag. bör tilläggas att det är en smalspegel som min granne matilda älskar att spegla sig i. hon har till och med frågat om hon kan få den, men vem ger bort en smalspegel liksom? inte jag!

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

"jackan är som ett tält och man kan äta hur mycket man vill i den."



haha älska! Hoppas du hade en bra födelsedag igår också! :)

2011-04-22 @ 10:44:48
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0