jag behöver er hjälp

nu är min lilla semester över. jag har faktiskt varit tvungen att kväva impulsen att blogga flera gånger om dagen och tänkt "nej linn, du har semester". vad roligt att se att ni är flera tappra soldater som klickat er in här varje dag för att se om jag skrivit något nytt. eller vad vet jag? ni kanske bara gör det av farten för att ni är så vana att klicka runt på alla bloggar och kommer hit och tänker "just fan, hon bloggar ju inte nu" och får se mitt glada face i mössa. ni får ju se det som en tröst i alla fall, att ni har fått kika på mina läppglansiga läppar med tillhörande sneda tänder..

jag tänkte bara berätta att jag tog mig en solig promenad i förregår och lyckades på något sätt bli en smygfotograf. jag blev så till mig av outfiten som tjejen framför mig på cykelbanan hade på sig. hur tänkte hon liksom? jag tänkte länge på det där innan jag bestämde mig för att fotografera hennes bakdel för att få lite goda råd av er.. var det tänkt att hon skulle göra shorts av byxorna och ångrade sig i sista sekund? har hon bara nött av byxorna på båda benen på ett väldigt osmakligt sätt? vill hon att man ska se hennes trosor (eller ännu värre - tänk om hon inte har några trosor!!!) när hon böjer sig fram? det bör tilläggas att den här tjejen var allmänt trashig i övrigt och hade en såsig gång, hon verkade med andra ord inte särskilt alert utan snarare otroligt omotiverad.

så, vad säger ni?
hot or not?
ny trend på ingående?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det där är jag, Linn..

2011-04-13 @ 10:12:20
URL: http://bushbrud.blogg.se/
Postat av: anonym

mina rumphår ser smickrande ut från den där vinkeln. Du är bara avundsjuk! ;)

2011-04-15 @ 11:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0