en riktig killeroutfit

idag är en sån där dag som man verkligen inte trodde skulle bli bra. jag vaknade upp efter att jag drömt att jag just ställt alarmet, och därefter ringde alarmet och väckte mig från min "ställa alarm" dröm. jag ville skjuta mig själv just då. med tanke på att jag verkligen inte tagit till någon extra tid när jag ställde klockan igår kväll (snarare tvärtom) så var det bara att pallra sig upp. jag var hur trött som helst och minns faktiskt inte riktigt vad jag pysslade på med i morse, men till jobbet tog jag mig i alla fall. håret stod och alla håll, jag tyckte att jag hade sminkat mig för lite (jaja, jag vet. jag har alltid jättemycket smink men det är så jag trivs bäst) och jag kände mig allmänt förvirrad. efter lite kaffe, diverse snack med bästa jobbarpolaren nina, byte av skor och uppsättning av håret var jag på banan igen. förmiddagen har gått hur fort som helst och trots att jag ska spendera hela dagen här på jobbet och även hela kvällen för att vi ska måla om lagret så känner jag mig peppad. och snygg! min outfit idag är en riktig killeroutfit - såhär skulle jag vilja se ut varje dag! inte för att det är så märkvärdigt med ett kort lavendellila linne och höga svarta übersköna jeans, barfota i ett bar bruna pumps och uppsatt hår.. så länge man trivs i det man har på sig så är det inte så mycket mer som krävs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0