den nakna sanningen

hej!
såhär ser jag ut när jag är ledig och inte behöver sminka mig för att gå till jobbet.
man blir rätt less på att alltid vara stylad, så när jag är ledig så går jag all in - fast åt fel håll.
idag har jag varit peppad på livet. har suttit i solen, gått ut på långpromenad, legat i soffan hos mor och far (som synes) och varit och kört bodypump. jag är helt slut och har nu lagt mig i min egen soffa och gluttar på big brother som är drama all over. alldeles för spännande just nu - jag återkommer!




Kommentarer
Postat av: lisa

Söta du!

2011-04-13 @ 22:52:06
Postat av: b

Söta lilla linn. du är så himla cool utan (med mindre) smink! :)

2011-04-14 @ 22:23:46
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0