mitt nya jobbliv

då har mitt nya liv tagit fart. elin har gått på pre-mammaledighet och det är numera jag, nina och hanna som jobbar ordinarie på rut. det här innebär en hejarns massa mer ansvar för mig. tror att det kommer flyta på riktigt bra då gänget jobbar bra tillsammans, men jag kan inte låta bli att tänka på hur framtiden kommer att se ut. jag hoppas på en riktigt bra höst här och att det inte blir alltför mycket rut-snack på mina förfester eller hemmamyskvällar. i såna fall får ni sätta ned foten!

nu ska jag kila över till skopunkten och kolla om de fått in mina älsklingsskor som varit slut i några veckor. jag hoppas att de kommit in idag så jag blir mig ett par skor rikare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0