ändrade planer

jag hade tänkt åka till luleå i helgen men det kändes sisådär. inte för att jag skulle behöva umgås med kicki - tvärtom! jag hade gärna stannat några dagar till och verkligen tagit vara på tiden. nu skulle det ha blivit lite mindre än två dygn, varav en av dagarna garanterat skulle varit en bakisdag.. jag hade redan lagt ned planerna om att festa i stan i helgen då min andra halva emma eriksson tänkt va nykter och vila upp sig efter en 6 dagars vecka. (med jobb alltså, ingenting annat.) igår kväll satt vi och pratade, jag emma och joffa och får efter några få ordväxlingar veta att emma tydligen ska på fest ändå.. efter att jag blivit dyngladdad och megapeppad lyckades jag sprida min glädje även till emma och hon började skutta omkring i lägenheten för att kolla hur mycket dricka hon hade hemma.

summan av detta inlägg:
jag skulle egentligen åkt till luleå, men vid vidare eftertanke och en bästa vän som blev taggad på fest i umeå stannar jag hemma och gör skogarna osäkra. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0