harry

idag har jag haft en skön dag. vaknade rätt sent och har sällskapat med matilda, kicki och nu på kvällen med syster. vi har varit på bio och sett harry potter. sjukt drygt att de delat upp den, men vem hade velat sitta på bio i fem timmar? den var precis som alla andra harry potter filmer. underhållande, lite lagom spännande (lisa tyckte den var sjukt spännande och satt till och med med sin halsduk framför ansiktet stundtals) och slutar precis mitt i allt så man är tvungen att se den sista delen.. det gäller att vara smart om man vill tjäna lite pengar - lika bra att göra en sista del och krama ur de sista slantarna ur harry potter succen.

nu ska jag se vidare på parlamentet och kurera min mage.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0