catch up sen senast

ledsen för utebliven uppdatering. jag har bara varit totalt upptagen och totalt oinspirerad på allt vad som heter socialt umgänge. efter fredagens spontana utgång var jag hur död som helst. fyra timmars sömn och jobb en löningslördag sa sitt.. när jag kom hem somnade jag omedelbums i min säng och vaknade av att min syster ringde och sa att maten var klar om en halvtimma. jag pallrade mig upp och åkte till ersmark där jag bjöds på alldeles för god mat för mitt eget bästa. jag och lisa gick även till macken och hyrde film, köpte glass och dylikt. vi gjorde efterrätt och såg på en riktigt bra film som hette "the last song". lite typisk linnfilm sådär, lite kärlek, lite tårar, lite sommar, lite happy ending. precis som en bra film ska vara!

igår klev jag upp tidigt och drog till stallet. där var det dressyrtävling och jag tävlade i den första klassen och gjorde rätt bra ifrån mig. synd att jag lyckades med en galoppmiss och red fel en gång, annars hade jag nog placerat mig bättre än min tredjeplacering. jag är i alla fall nöjd! åkte hem och gjorde middag (klockan halv fyra) med matilda. klockan kändes som om den var betydligt mycket mer än så.. vi käkade middag och såg senaste avsnittet av vampire diaries. klockan fem kändes det som om det var läggdags. vi beslutade att göra något utav kvällen och åkte på bio och såg "the social network". faktiskt en riktigt bra film, en sån som man inte riktigt kan släppa utan tänker på hela tiden. kommer nog aldrig kunna logga in på facebook efter det här utan att tänka på grundaren och geniet bakom allt.

idag har jag en riktig träningsvärk efter ridpasset igår och peppar upp inför att umeguiden ska komma hit och vi ska styla om en tjej som ska vara med i decembernumret. det kommer bli mäktigt! i kväll är det ridning igen och sen planerade jag att göra det jag är allra bäst på: ingenting.

Kommentarer
Postat av: lisa

härligt med en uppdatering. jag började som fundera på vart du tagit vägen!

2010-11-01 @ 13:46:58
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0