måndagsafton

så skönt att jobba 11-15 idag. jag hann faktiskt sitta ute och sola en sväng och läste några sidor i en bok. den var inte så bra, men det var sjukligt nice att bara få några solstrålar och se lite upptagen ut för alla som cyklade förbi. efter solningen drog jag till hippo och hoppade lite och vad ska jag säga. det gick förbenat bra! nu sitter jag i handuksturban och glassar med emma. vi ser på roast på berns och ska väl snart gå i säng. riktigt trevligt att ha sällskap i lägenheten och ha nån som väntar på en när man kommer hem!

i morgon är jag ledig och då ska jag klippa mig. det är på tiden, även om jag inte riktigt vill. håret har just växt ut sig men de är så slitet så de är lika bra och toppa sig litegrann, då jag inte klippt mig sen oktober. ska nog äta lunch med caisa i morgon också, och de kan ju inte bli annat än nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0