hemma från luleå

efter en alldeles för seg bussresa hem från luleå, ytterligare en bussresa och en ridlektion, en tripp till ica maxi med emma och lite soffhäng ska jag nu gå in i duschen och tvätta av mig allt vad som heter luleå. mitt hår är inte tvättat sen i lördags och jag är alldeles grusig i ansiktet efter att ha varit i stallet. jag tror jag gör bäst i att inte gå och lägga mig så här äcklig i min säng. det har i alla fall varit en toppenhelg i luleå. jag gillar verkligen den staden. hann med en tur på stan idag också innan bussen gick och njöt av solsken och skinnjacka utan att frysa. det var härligt.

i morgon blir det jobb at rut igen och så kommer det se ut hela veckan. det jag ser fram emot mest i morgon är ett nytt avsnitt av vampire diaries med matilda. DET, det kommer bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0