spikmattan

halleluja. idag känner jag mig piggare! bara för att jag känner mig lite piggare så har kroppet skrikit ut ett glädjerop - en fet förkylning som satt sig i halsen lagom till jul och mellandagarna.. tack för det!

i natt sov jag på spikmattan och det känns hur bra som helst i svanken nu. (för tro inte att det räckte med att jag var trött, nä jag hade även fått ont i ryggen.) förstår inte de som kan ligga på spikmattan med hela ryggen, jag får panik för att det gör så ont på skulderbladen så att jag måste lägga någonting där under. jag ska göra ett nytt försök i kväll med att ligga med hela ryggen på mattan, vi får se hur det går.

idag jobbar jag 9-18 och sen ska jag umgås med suss. fullsmockad dag idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0