mitt favoritplagg

jag har insett en sak.. mitt favoritplagg är en morgonrock. en ljusblå morgonrock i fleece.
det är inte okej tycker jag, speciellt för mig som jobbar i en butik som säljare av kläder.
jag har seriöst på mig 3/4 av tiden jag spenderar hemma. när jag har besök brukar jag dock ta på mig andra kläder men jag har flertalet gånger funderat starkt på att ha på mig den även när jag går över till matilda. jag har haft på mig den två gånger när jag ska gå ut och sätta i motorvärmaren.

så här får det inte fortsätta.
mitt nyårslöfte i år får vara att skaffa mig ett nytt favoritplagg och endast nyttja morgonrocken på morgonen när jag äter frukost..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0