min förmiddag

fy vilken härlig dag jag har mig. jobbade mellan 8-10.30 och därefter gick jag på stan en sväng och lyckades bränna lite pengar "bara för att". mycket roligare att handla än att inte handla, så tänkte jag. hittade en julig bh på change (där jag inte tänkt handla alls men hittade en säljare jag känner, som sagt. gå aldrig in i en butik med en bra säljare om du verkligen inte vill handla, haha). jag brukar alltid lyckas fastna i det svarta eller vita träsket men idag blev det en RÖD. en JÄTTERÖD. får väl ha den på julafton.. och nyår kanske. gick vidare till systemet och tänkte att "det är väl lika bra att handla lite till när jag ändå är i farten". köpte även lite fler resor på mitt busskort och hade 20 minuter tillgodo innan min buss skulle gå, så jag gick på BIBLIOTEKET. det var nog säkert när jag gick i skolan som jag var där sist. lånade mig en bok, åkte hem och städade undan litegrann här och har precis slagit på oprah där det är sjukt roliga intervjuer med twilight-skådespelarna. sitter här på golvet och asgarvar titt som tätt. har inte planerat att göra så mycket mer i eftermiddag än att läsa min lånade bok och diska. när matilda kommer hem ska jag checka läget med henne och se om det blir en tur till solariet. min hud börjar gå lite mer åt det ljusblåa hållet än åt det bruna. jag tycker inte att det är så läckert, om man inte är en vampyr såklart. dock tror jag inte att jag är det, så det är nog bättre med brunt för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0