mellandagsrea

mellandagsrean idag började lugnt. klockan halv 11 var det endast ett fåtal personer som hade joinat mig och nina på rut. vi behövde dock inte vänta alltför länge. klockan 11 bombarderades vi med människor som ville handla på rea och efter det har det bara rullat på. vi städar rean, fortsätter att städa rean och tar betalt därimellan. folk är hur galna som helst och rycker typ plagg ur händerna på varandra. alla ska vara först med att fynda!

själv hade jag tänkt löpa över till h&m idag (som för övrigt öppnade två timmar senare än alla andra?) och försöka se om jag orkar ta mig en titt efter en nyårsklänning. rätt skönt när det bara är några meter "hem" igen om man skulle bli övernaturligt less på all trängsel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0