knight and day

jag undrar hur det egentligen går till när man går och lägger sig halv tolv, inte särskilt trött, och kan sova till halv 10 utan problem? idag fick jag mig en efterlängtad sovmorgon, men bara för det jobbar jag ännu längre. slutar halv åtta och då blir det uppesittarkväll hos mor och far. blir nog mysigt att få ta det lite lugnt.

igår kväll kom suss förbi mig på rut och vi gjorde sällskap hem. vi hyrde film, åt middag, åt efterrätt (godis och chips) och jag prövade alla mina klänningar som fanns i min garderob och insåg att jag måste ha mig en nyårsklänning. det får bli mission one på lunchrasten idag. efter att susanne oj:at sig över allt mitt smink gick vi över till matilda (jag har ingen dvd och matilda kunde väl behöva lite sällskap) och såg på knight and day med cameron diaz och tom cruise. filmen vad hur rolig som helst samtidigt som den hade lite allvar i sig. jag hade lätt kunnat se den igen direkt efteråt - så den tipsar jag om i jul!

sen har jag ju insett att jag totalt glömt att informera er om det allra viktigaste:
jag har fått ledigt dagen innan nyårsafton och ska åka till emma i bodö och fira nyår. glädjen är total! att äntligen få återse min bästa emma efter tre alldeles för långa månader kommer att bli magiskt. sen är jag även ledig första veckan i januari, så jag stannar i bodö några dagar och tar med mig emma hem till umeå en sväng så hon får träffa la familia och umgås med mig lite till.

nu ska jag packa alla grejer som jag ska ha med mig till ersmark över jul. jag åker direkt från jobbet idag till ersmark, sover där och åker till kroksjö i morgon lagom till kalle. börjar jobba kl 11 så jag borde nog rappa på lite..

Kommentarer
Postat av: lisaboman

hey och god jul! hur ser måndagen ut för dig? vi ska ju till anette på kvällen, så vad tror du om att svänga förbi jenny innan vi åker dit? hon jobbar tydligen till 15, så nån gång efter det.. kramar!

2010-12-23 @ 23:37:26
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0