powernap

jag sov inte särskilt många timmar i natt och kände mig helt död när jag kom hem. satt och pratade med emma litegrann och det var som om hjärnan inte fungerade för att den var så trött. jag käkade lite mackor och sen la jag mig i sängen och somnade. ställde klockan på 16.00 och vaknade upp 17.45. härligt med en tretimmars powernap.. inte så coolt. känns inte som om man kommer kunde somna så lätt i natt, om vi säger så.

nu ska jag byta om lite och dra en repa till ersmark. ska hämta lite diverse prylar och även få smaka på lite cheesecake som det lät. efter det ska jag köra (observera, ingen cykling idag) till emma och ligga i hennes soffa och se på dålig tv. det tycker jag låter som en riktigt bra planering inför den kommande kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0