otippad allstar

jag hade på tok för skoj för mitt eget bästa igår. alex joinade oss aldrig utan jag och hanna umgicks med hennes broder och 22.45 tog vi taxi hem till mig för att jag skulle få byta skor och jacka (hade converse och regnjacka, inte så fashion). efter att jag på rekordtid (1 min 39 sek) löpt ned i lägenheten och hämtat diverse nödvändigheter så tog vi oss till allstar. jag hade ringt innan så jag stod med på listan, då jag var alldeles för liten för att få va där egentligen. jag trodde bara att vi skulle vara på hemmafest så jag blev otroligt förvånad när opartypeppade hanna var sugen på utgång.. jag och hanna var i bra form och hanna överraskade mig med en massa dans på dansgolvet. hade det riktigt riktigt trevligt och festen fortsatte på västerslätt till strax efter fyra.

idag har jag bara tagit det lugnt. vi åt en brakfrukost och såg lite tv, jag cyklade hem till sandbacka och tog mig 2 timmar sömn då jag bara fått mig 4 timmar under natten. nu har jag just städat undan lite i lägenheten och ska snart åka till ersmark för ännu mera hemmamys. söndagar är grejen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

söndagar är bra dagar! Jobbar du på onsdag, då du fyller år? Hur länge i sådana fall? :)

2010-04-19 @ 06:23:19
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Alex

Vad sägs om att ta en runda vid min löning efter den fjärde? Då är jag mer motiverad på både hemmahäng alà vin och utgångs shottar! :) Ses imorgon!

2010-04-19 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0