trött i ben, fötter & leder (värken kommer redan nu, i 20 års åldern)

oj så seg dag på jobbet idag.. tyvärr. jag förstår inte varför det varit så lite folk här och besökt mig?

jag har ju hur som helst med mig mina träningskläder hit till jobbet för att sticka till usm så fort jag slutat. jag har lite blandade känslor inför min nya debut på löpbandet i kväll.. en del av mig vill inget annat än att åka dit och spurta lite, känna mig duktig, medan en annan del av mig bara vill sticka hem, vila mina små trötta fötter och käka go-middag. jag MÅSTE välja första alternativet annars får jag skuldkänslor och misslyckandekänslor av rang!

en go låt att lyssna på:



ps. erik hassle och milows nya album är inte alls pjåkiga heller. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0