mysstämning i mörkret

tog mig en cykeltur till jenny idag efter jobbet och hälsade på i hennes jättemysiga tvåa på östra ersboda. den var verkligen fin! kul att umgås lite med henne också, det var liksom förr, alldeles för länge sedan.

nu ligger jag i min säng och lyssnar på melissa horn och det är alldeles alldeles underbart fantastiskt. jag kan inte sova för att jag har resfeber; inför en luleåresa. jag hoppas att mina förväntningar inte är för höga utan att den här helgen faktiskt kommer bli så pass bra som jag hoppas.

luleå fredag-söndag




Kommentarer
Postat av: lisa

fy vad läskigt. Jag sökte på melissa horn ungefär 10 sekunder innan jag läste det här!

2009-10-23 @ 16:35:11
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0