idolfloppen

bland det första jag tänkte på i morse var floppen karolina/camilla från idol, när camilla trodde att hon hade gått vidare fastän jidhe klart och tydligt sa karolina. det var nästan så jobbigt att jag inte kunde titta.. dock kunde jag inte låta bli att söka lite extra på aftonbladet så här lagom till frukosten och hittade (tyvärr) en video där hon storgråter efteråt när hon blir intervjuad av aftonbladets web-tv. då gick det upp för mig att det var så sjukt jävla synd om henne, och att så många (liksom jag) kommer sitta och skratta åt henne idag på arbetsplatser, skolor och i tv-sofforna. stackars, stackars camilla. bra var hon inte heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0