50årspartaj

efter ett sjuhundrandes party och en massa dans/mat/sång/korv/öl sitter jag nu helt slut i lägenheten och förstår inte hur jag ska lyckas ta mig till ersmark på 20 minuter. mamma ringde och väckte mig för en halvtimma sen och allt jag lyckats med sen dess är att  somna om, sätta upp håret och äta lite fil. jag får helt enkelt se fördelarna: i ersmarksgården finns nu maaaaassa mat kvar sen igår (matlåda i 3 dagar framöver, check), en hel del öppnad alkohol som vi inte får returnera som jag nu kanske kan få "ärva" & en familj med lika lite städmotivation som mig. vi kanske kan peppa upp varandra lite. det ska vi kul att se min far idag, han var rätt dansglad där på slutklämmen.. nej, en alvedon på det här (endast för ryggont, inget annat. jag körde faktiskt igår. ta-da.) och sen bil till ersmark för ett livs städning.

tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Linn

hoj! duktig du är!!! jag behöver din hjälp med min blogg nån vacker dag. förresten. idag ska jag med dahlbäck till älvan! :D

2009-10-11 @ 10:46:27
URL: http://ojbrandt.blogg.se/
Postat av: jenny

hola. mor och far var mycket nöjda :) de hade trevligt och tyckte att ni hade en massa roliga lekar och underhållning :D

2009-10-11 @ 12:07:49
Postat av: jenny

hola. mor och far var mycket nöjda :) de hade trevligt och tyckte att ni hade en massa roliga lekar och underhållning :D

2009-10-11 @ 12:08:04
Postat av: annsi

Låter som haft ett riktigt fancy 50-års partaj - KUL!! Tack för kommentarerna på min blogg, det gläder mig att du för det första läser, för det andra uppskattar mina amatörmessiga fotoegenskaper.:-)

2009-10-11 @ 16:39:21
URL: http://annasarapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0