inför kvällen

efter lite köttbullar och makaroner är jag nu redo.. inte redo för avfärd, men redo för att ens börja ta tag i mitt utseende. trots alla mina fest-motgångar idag (ingen verkade vilja va med mig) så verkar de som om jag ska få min utgång i kväll ändå. ser ut att bli förfest på teg med anne och co, sedan möta upp elin och sen corona. båda två var det sjukt länge sen jag umgicks med så det kommer nog bli bra. corona har jag inte heller besökt på ett år så det blir nog också spännande. nu gäller det bara att ta tag i sminket, klädseln och lite annat piff så ska man nog bli fin den här kvällen också.


nästa helg däremot. då ni! då blir det lars-kristerz i lycksele med emma & acke. hotell, god mat och massa dans (till dansband såklart). jag gissar på bugg i stora mängder och mjuk säng. vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0