inbjudan

hej igen. här ligger jag och gråter. det är inte så att jag är ledsen, tvärtom - jag är nästan glad faktiskt! har fått någon salva i ögat för ungefär en timma sen och tårarna från vänster öga slutar aldrig att rinna. jag har nu gjort i ordning en anordning! har bunkrat upp med kuddar vid kinden så att tåren rinner direkt till kudden och inte ner på halsen och äcklar sig. jag tänkte bara berätta i fall det var någon som undrade..

jag återkommer ytterligare en gång för att berätta en mycket viktig grej. ni har väl inte glömt bort att jag ska flytta om sisådär en månad? tänkte även berätta att jag fyller 20 om sisådär tre veckor. därför mina vänner har jag bestämt mig för att ha en inflyttnings/födelsedagsfest den NIONDE MAJ i min nya lägenhet. visst bokar ni upp det redan nu? jag vill att ni ska vara där. tack och hej

Kommentarer
Postat av: Frida

Nionde maj, jag kommer! :)

2009-04-01 @ 12:18:27
URL: http://frya.blogg.se/
Postat av: linda

och jag förstår att det kanske kommer bli en liten åldersgräns också..

2009-04-01 @ 12:43:50
Postat av: lisaboman

redan bokat ;)

2009-04-01 @ 20:35:02
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0