fortfarande planlös

klockan är fem i sju och här sitter jag och har ingen koll alls på vad jag ska göra i kväll. linn kommer ringa upp snart och fråga mig om jag  vill följa med på fest men det lutar faktiskt till att gå på bio och se män som hatar kvinnor klockan nio med elin, kajsa, sofi och veronica. vi hade egentligen tänkt att gå o se den med familjen men jag vill verkligen se den filmen så - jag tror det blir den i kväll!

i morgon blir de jobb enda fram till halv 6 och sen.. ja. jag vet inte då heller. känns otroligt konstigt att inte ha några planer för helgen. väldigt olikt mig. vi får väl helt enkelt se vad som händer i morgon kväll, om jag sitter hemma och ruttnar eller om jag hittar på nått skoj!

Kommentarer
Postat av: lisaboman

Synd på tajmingen idag, men vi får ses till veckan!

2009-03-27 @ 19:35:16
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0