regn i nordanbäck

jag är nu hemma efter en impulsresa till nordanbäck. jag och emma myste framför benjamin button, åt fika, mat och nötter, solade solarium i nordmaling, nakenbadade i bölingstjärna och gick barfota i lergeggan på crossbanan. vi hade en utomordentligt trevlig dag som avslutades med drömmande tankar inpå småtimmarna. åkte hem i morse och har precis fått lunch på jobbet, äter chili con carne som jag kockade förra veckan, jävligt bra faktiskt!

hur ser det ut inför veckan? många som ska ut i morgon? fredag? lördag? jag är superpartysugen - någon som vill joina?


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mkt! :D Köpt på gina för 199 kr ;)

2009-07-27 @ 22:02:19
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0