here we go again

herregud. jag kanske borde blivit kock? min matlåda idag är så god så att jag var tvungen att gå ut i butiken till pernilla och berätta vad jag åt..

ska springa en sväng på stan, har lovat lisa att köpa mobilrefill till henne (hon åker till fjällen idag.. smart att inte fylla på mobilen innan. nej) och sen har jag hört talas om ett par fab jeansleggins på h&m.. låter otroligt lovande. tror även att jag ska gå och krama lite på älskade emma. är emma-sugen så det bara skriker om det.






ps. yoggi drinking yoghurt pineapple/guanabana/vanilla får 10/10 i betyg. jag skiter i att det är mjölk i den. jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: linda

gossipmarathon är efterlängtat!

2009-07-14 @ 18:05:14
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: Lisa

2009-07-14 @ 21:58:18
Postat av: Anonym

Tack linnsan!

2009-07-14 @ 22:01:38
Postat av: Anonym

Tack linnsan!

2009-07-14 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0