vitrinskåp någon?

sådärja! hundvakt idag också! klev upp åtta efter ett himla rabalder här hemma, har suttit och ätit frukost och lagt ut mormors möbler på blocket. förhoppningsvis blir vi av med lite nu. ingen som är sugen på ett bord, spegel, hallmöbel, bokhylla, hörnskåp eller en höj och sänkbar säng? jag har just nu allt de där till salu. försten?!

sjukt fint väder idag också, synd bara att det ska vara så svinigt kallt ute. annars kanske man hade vågat sig ut, nu kommer jag garanterat sitta inne tills de är dags att åka till stallet kl ett. ska nämligen rida idag också, hör och häpna. lika bra det, för igår gick det inte särskilt bra. måste ju träna till tävligen som är på söndag (dagen efter dagen före. de här kommer bli jobbigt med tanke på att min klass startar kl 9.00. puh, kommer inte bli mycket efterfest för min del..)

Kommentarer
Postat av: Anette

Haru nån bild på hörnskåpet? :)

2009-02-17 @ 10:21:54
URL: http://aaanette.blogg.se/
Postat av: caci

ja, jag köpte den rosa ;)

hoppas det går bra med er försäljning!

2009-02-17 @ 11:51:46
URL: http://socaci.blogg.se/
Postat av: joffa

Tack, jag trivs bra i nya lyan! Och inflyttningsfest kan du nog räkna med :)

Du har inget byråaktigt?

Shit vad kul med tävling förresten! Du får hoppas att balansen är som den ska då (om det är "dagen efter" och det är hoppning du ska tävla i) ;)

2009-02-17 @ 19:15:27
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0