varför just min blogg?

är det bara min blogg som har blivit superseg? det tar tio minuter att komma fram hit, för att skriva ett inlägg. man får inte så stor blogglust då om jag ska vara ärlig. spelar inte nån roll på vilken dator jag sitter vid heller, den är nästan alltid lika seg. är det någon som vet vad problemet kan vara? är jag "utvald"?

fick träffa min underbara myspysiga emma idag. TVÅ gånger till och med. i morgon ska vi umgås, alldeles för länge sen. det får inte bli såhär nå mer! så blir det när hon har skaffat sig en karriär och heltidsjobb, duktiga emma. själv har jag ruttnat här hemma i typ 6 dagar nu, ska bli skönt att fara till jobbet i morgon med ny energi!

på lördag på lördag på lördag
klänning & högklackat. nu saknas bara vantar - typ balhandskar, gärna i spets. någon som äger ett par balvantar (spelar ingen roll hur de ser ut, vilken färg de är egentligen. vill bara ha ett par läckra innevantar.) hör gärna av dig för utlåning! ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ett par vinröda jättefina! kan ta med dom på lördag så kan dom få delta i en trevlig kväll!

2009-02-18 @ 22:18:14
Postat av: Anonym

ps. från erica;)

2009-02-18 @ 22:20:11
Postat av: linn (hon som äger bloggen)

TACK erica! jag ser fram emot att se dem!

2009-02-18 @ 22:24:36
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: lisa

min blogg är också seg ikväll!

2009-02-18 @ 22:52:48
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0