rävar

vad roligt att ni är så övertaggade att ge mig råd om jag ska köpa den där tröjan eller inte. endast en entuseastisk (hur stavar man det? mvg i svenska och alltid rättstavat - inte idag. jag vet ärligt inte hur det där ordet stavas) tjej som har hört av sig, en random "sanna" som ville att jag skulle kommentera i hennes blogg, och hon skrev inte ens nån kommentar om tröjan. vill ni ha mer info? är det de det sitter i? den är orangefärgad (som kanske syns?) den är från dr. denim och den kostar 399 och kommer från rut. så. är det nån som har några andra frågor?

nu sitter jag i linns soffa och har våldat till mig lite vaniljte. linn hade endast en påse kvar och hon ljög (!) för mig att det var slut bara för att hon ville ha det själv. vilken vän. hur som helst, jag tog det endå - och vänner som vi är, delade vi på den sista påsen. vi har den senaste timman roat oss med att leta efter ett inlägg i min blogg som handlade om tre rävar. tydligen var det de roligaste linn hade läst någonsin på min blogg. så, hon började leta. jag såg på criminal minds så skyll inte på mig för att de gick så dåligt. hon läste igenom alla inlägg från feb 08-nov 08. förstår ni? alla inlägg! haha. faktiskt rätt kul nu när jag tänker på det i efterhand såhär. efter att nästan ha gett upp hittar linn en funktion "SÖK I BLOGGEN".. hon textade in "rävar" och vips fanns inlägget där. dock lite kortare än linn mindes, endast tre rader. var de värt det? nja, jag vet inte. men kul var det när hon hittade det. haha.

förresten. jag såg tre rävar häromdagen. en var överkörd, en var livrädd i en rondell och en sprang efter järnvägen. alla tre rävar såg jag på västerslätt inom en 3 minuters period. någon som vill veta mer? tänkte väl det!

(thats it!)


Kommentarer
Postat av: lisa

entusiastisk? jag vet inte...jo, det stavas nog så!

jag tycker i alla fall att du ska köpa tröjan, väldigt snygg!

2009-02-19 @ 23:15:02
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0