utgång en onsdag

en strålande morgon! (eller?)

jag gick och la mig vid halv tre efter att jag ätit några leverpastejsmackor. det har nog aldrig varit godare än då. vissa gillar viner och goda ostar. jag älskar leverpastejsmackor med smörgåsgurka. hur gott som helst. man måste vara annorlunda! det var rätt mycket folk ute igår ändå, många många fler än vad jag hade förväntat mig. var först förfest hos linn, sedan bar det av till ytterligare en förfest mitt i stan och sedan vandrade vi till olles. kön till baren tog typ 15 min att ta sig igenom, det var nästan så att man funderade på om det skulle varit lika bra o köpa dubbelt upp när man ändå hade kommit fram.. hade turen att få åka hem med acke mitt i natten, han var snäll nog att vara vaken, åka från röbäck, köra linn till mariehem, mig till ersmark och sedan dra hem. det var guld värt, annars hade jag fått gå hem (som jag även hotade acke med, fungerade alldeles utmärkt, då var han nästan tvungen att köra) och det hade inte varit roligt.. gick ju som sagt inga bussar eftersom det var onsdag kväll. sjukt ändå att jag festat mitt i veckan, en upplevelse det med!

har sett på two weeks notice på morgonen och sovit om vartannat. är hundvakt idag som vanligt! i helgen kommer jag också att vara hundvakt, mamma pappa och lisa åker ju till stockholm och jag är strandsatt i mitt hus, kommer mig ingen vart. om någon vill joina mig och hundarna får man hemskt gärna det. (jag bjuder på middag och fika som ersättning för besväret!)

nej, nu ska jag fortsätta läsa tidningen och bara glida runt här hemma i mjukisar och tovigt hår. tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: emma som försvann som en vind! ("tårar föll för din kind, la la la na naa.." ;)

FÖRLÅT att jag inte kom in till dig på jobbet den dagen då jag sa det! Jag fick mig ingen lunch den dagen, tog en macka i all hast, och hamnade (som tur var) i ett cptempo sen! Gud vad bra med folk det var under löningsonsdagen allstå! :) Idag har det dock varit lite mindre drag, typiskt :(

DU! jag har bilen i helgen, så jag åker till ersmark om inbjudan fortfarande står kvar! ;) Kanske en mysdag/kväll med film & tröstgötta för att det är helg? Vi hores om det! :) see jaa !

2009-02-26 @ 21:03:26
Postat av: emma som försvann som en vind ("tårar föll från din kind, la la la na naa..") ;)

FÖRLÅT att jag inte kom in till dig på jobbet den dagen då jag sa det! Jag fick mig ingen lunch den dagen, tog en macka i all hast, och hamnade (som tur var) i ett cptempo sen! Gud vad bra med folk det var under löningsonsdagen allstå! :) Idag har det dock varit lite mindre drag, typiskt :(

DU! jag har bilen i helgen, så jag åker till ersmark om inbjudan fortfarande står kvar! ;) Kanske en mysdag/kväll med film & tröstgötta för att det är helg? Vi hores om det! :) see jaa !

2009-02-26 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0