tråkig torsdag?

åh. min matlåda idag. rena drömmen. palt. med bregott. kan de bli bättre? jo. russinbräcksbröd med keso feta oliv. saknas gör dock någon dryck, typ proviva eller en kaffe latte. men, man kan inte få allt här i livet.

det var just värsta kallabaliken här på rut. när jag kommer och går efter att ha varit och köpt lite lunchgrejor så står det en ambulans här utanför butiken med blåljusen på. min första tanke är att det har hänt elin något så jag börjar småspringa. väl inne står det (som vanligt, hallå sverige!!) två personer och vrålstirrar. till höger står två 'ambulansmän' och lägger en kvinna på en bår, bredvid henne står hennes vännina och ser på. efter ynka 5 minuter på rast har alltså en kvinna fått ont i bröstet, elin har kallat på ambulans, ambulansen har anlänt och lyckats sätta kvinnan på båren. ibland fungerar vården precis som den ska mina vänner. vi får hoppas att allt går bra för den söta, rädda kvinnan.

vem har sagt att torsdagar måste vara tråkiga?
nu ska jag snart ut på stan igen, (om jag hinner, äter alltid så segt när jag sitter vid datorn) och köpa mig några blingbling örhängen och en ny pincett. har aldrig förstått att jag använder en pincett så mycket som jag gör. nu saknar jag den hela tiden bara för att den är borta.
jaha, nu fick vi ytterligare två kartonger med kläder. vi svämmar över i kartonger. VI HINNER INTE PACKA UPP. så. då var det sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0