tjugofjärde

en dag är flera gånger bättre än fyrtioåtta dagar. kan man lugnt säga!

i morgon börjar ettårsfirandet på rut "på riktigt". vi har sjukt mycket att förbereda så det blir en lång dag i morgon. på kvällen ska jag, linn och brudarna festa faktiskt, mitt i veckan. jag är ändå ledig på torsdag så mig kvittar det! blir kul med lite nytt sällskap och en annorlunda utgång. jobb till kvart över sex, sen direkt till linn och göra sig i ordning och middagsbjudning för att sedan dra igång en förfest och invänta partypinglorna. jag tror de där kan bli toppen! nu ska jag bara bestämma vad jag ska ha på mig. (redan nu). känns lite konstigt att packa det idag. jag har ju ingen aning om vad jag kommer vara på för klädhumör i morgon. egentligen no big deal, men ändå!

jag har ätit en semla idag. och tränat. då är man allowed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0