sjuk?

jag mår inge vidare, de känns nästan som om jag håller på o bli sjuk. ligger i min soffa, ser på one tree hill lite då och då och luktar häst. har på mig min helgråa mjukisdress och mitt hår är fortfarande filmstjärnelockigt från gårdagens bravader. det var en trevlig fest. inte mer än så. har varit på mycket bättre, har varit på nån enstaka sämre. trevligt att umgås med såna man blir glad av!

i morse hämtade linn mig klockan 7.30, härlig tidig morgon. dressyrtävling stod på programmet, LA:1 (rätt svårt ändå för den som inte har nån koll). jag vann faktiskt och det kändes bra. ska faktiskt ta o lägga upp en film på den här senare i kväll när den laddats upp. har skaffat mig ett youtube-konto nu, på tiden! nu ska jag ta o lägga upp lite andra roliga filmer som jag har på datorn. så - i kväll mina vänner så får ni se mig på en häst (till alla er som hört talas om mitt hästintresse men aldrig sett mig "live", vad de nu skulle vara bra för?)

Kommentarer
Postat av: erica

det är säkert jag som smittat dig.. jag har utvecklat min förkylning ytterligare.. numera är det krig i halsen men det är okej! Lägg upp bilder från igår och grattis till vinsten! /din blogg-stalker-vän

2009-02-22 @ 20:04:14
Postat av: Joffa

Jag har ju faktiskt lite koll, grattis till vinsten :)

2009-02-22 @ 22:35:55
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0