sista lediga dagen

ännu en dag av hundvaktande är över. nu kom mamma precis hem och det betyder att jag kan "gå av" mitt pass. har sett på två filmer idag, duschat och peelat hela kroppen typ. lite vardagslyx (annasara, you know). skönt att ta hand om sig själv litegrann!

nu ser jag fram emot att jobba litegrann i morgon. man blir faktiskt lite less på att gå omkring hemma i 6 dagar och vakta hundar. inte så jättekul, hur mysigt de än kan låta. (måste befinna mig i köket och se till att lillen inte kissar överallt). hade varit lite mer befriande att kunna röra sig i hela huset faktiskt.

tjollahopp

Kommentarer
Postat av: ANNIS

Såklart jag vet. Jag gillar att vi har lite conversations som bara vi förstår, haha. Skönt att du har haft det bra, jag har en HIMLA SKITDAG idag!

2009-02-18 @ 18:26:04
URL: http://favoriternas.blogg.se/annasara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0