sista chansen nu

vad roligt att höra era kommentarer om filmen, jag blir jätteglad :)

sitter hemma och svettas i min morgonrock. skulle egentligen vara ledig idag men jag rycker in och hjälper till på rut någon timma för att fixa inför ettårsjubileumet som är ons-lör den här veckan (rut firar ett år! vi har en hel del bra erbjudanden!) ska till o gå ut och skotta snart, pappa har ont i ryggen och orkar inte, därför får jag ställa upp. en nästan helt ny erfarenhet för mig, pappa brukar alltid skotta. jag gör det kanske någon gång per år, men det är bara för att pappa är perfektionist och vill göra allt själv. rätt bra i vissa situationer. typ som "skottningssituationen". slipper man själv ut och plågas.

ja. jag syndade. men det här var sista gången. sista chansen nu. precis som i hugo-spelet men spelade när man var liten (som för övrigt var skitkul) - sista chansen nu. ett liv till har du på dig och sen är du död. precis så!

nu ska jag se till att klä på mig och fixa till lite här hemma, gå ut och skotta (vill inte) för att sedan sticka ner mot stan. om jag är duktig tar jag med mig träningskläder och tränar efter jobbet. tror nästan att det behvös!

Kommentarer
Postat av: lisa

hugo var grymt!

2009-02-24 @ 13:26:06
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0