så mycket fett

efter att ha varit sockerhög i närmare en timma känner jag mig nu bara slö. slö och arg - ser på en dokumentär på trean om feta människor... jag förstår inte varför de inte bara kan ta tag i problemet? de som varit på hemmet tidigare och fått hjälp, gått ner i vikt, åkt hem och sedan gått upp allt igen. man ser nästan på dem att de redan har gett upp. så hemskt att det kan gå så långt..

jag har kommit till stadiet att jag bara skrattar inombords. förut kunde jag verkligen skratta högt, kunde brista ut i en fnissning sådär lagom olämpligt.. nu skrattar jag bara inom mig. så irriterande att man bara kan le.

åker i alla fall till vilhelmina som sagt i morgon med lisa. fick höra idag att emma nog kommer upp på lördagen, endast i suparsyfte. kan vara trevligt det med! ; ) jag hoppas på en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0