post it

godmorgon. igår efter jobbet tog jag bussen till kicki för att fira hennes födelsedag i efterskott. jag blev bortskämd med mycket god mat och bra sällskap. tråkigt nog kunde jag inte stanna fullt så länge så vi hade hunnit spela spel (my thing!), det hade varit trevligt. strax efter tio hämtade therese upp mig på vargvägen och vi åkte till linn som hade en liten förfest på mariehem. även detta place var mycket trevligt, vissa var fullare än andra (jag nämner inga namn). hur som helst, jag och therese busade lite hos linn igår. vi skulle "låsa och släcka" (vi var ju trots allt nyktra, det var ju bättre om vi gjorde det, vi som hade koll på ben och armar och huvud). visst, vi låste och släckte, men vi satte även ut gula post it lappar lite über alles. typ i toan "sugen på en bakisbajs?" eller i kylen "sugen på lite mjölk eller blev det för många rosa pantern igår?". typ. jag och therese hade hur som helst toppenskoj, det var fler än en gång som jag fann mig själv liggandes på golvet. linns kommentar när hon skulle gå var ändå klockrenast, men den låter vi stanna mellan oss tre som hörde den (skulle bli så otoligt jobbigt för henne annars!)

nu sitter jag på jobbet igen, ska jobba med nina och erica idag och jag tror på succe. i kväll är det dags för las vegas partaj, kan nog också bli rätt bra! (får inte hälla i mig för mycket eftersom jag ska upp kl 7 och tävla dressyr..kan sluta dåligt annars.)

Kommentarer
Postat av: linda

mina veckor handlar om ngt helt annat ;) va bara lugn linn :)

2009-02-21 @ 14:50:26
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0