några små funderingar om hår

hur gör alla med långt hår? idag när jag skulle tvätta det var det så tungt att huvudet liksom föll bakåt av tyngden. nu när jag ligger i min säng med datorn framför mig så stramar antingen håret ner efter ryggen och sitter fast eller så har jag allting i munnen när jag lägger fram det.. hur vänjer man sig vid sånt liksom?

gårdagskvällen var mycket trevlig. jag och ullis dansade som aldrig förr och sista 20 med linn på schlagergolvet var helt galna. jag dansade så mycket så jag var tvungen att ta ett glas vatten efteråt för att inte dö på vägen upp för trappan. var alldeles svettig i min nya frisyr (som jag för övrigt fick höra många roliga kommentarer om typ: vad långt hår du har, har du gjort hårförlängning? såna glasklara grejor behöver man inte fråga om. det är klart jag har gjort det. inte så att de växt ut 20cm på en vecka direkt..) en otippad bra kväll helt enkelt!

nu ligger jag här hemma, har städat undan på mitt rum och ska väl snart till att torka håret. det är mitt mission of the day - har inte så många andra planer. kanske ska sola en sväng, kanske gå ut och gå? jag vet i alla fall att klockan 20.00 måste jag befinna mig på folkuniversitetet för lite afrikansk dans. känner på mig att de kommer bli svårt att hänga med i kväll eftersom att jag missade förra veckans träning. heja heja!

Kommentarer
Postat av: caci

ja du var jättefin!

detsamma, hade rikigt kul!

2009-02-15 @ 14:08:53
URL: http://socaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0