mys på tisdagsvägen

hej och hå! idag vaknade jag klockan 6.45 av att min lilla svarta hund ville kissa. jag var allt annat än munter.. efter det ville han kliva upp och gnällde och gnällde. så mycket var det av min "sova-ut-morgon". nej, det här är som att ta hand om ett litet barn.

sitter och lyssnar på ace of base, har just gjort upp en brasa och pratar med mamma och pappa i telefon. de hade det tydligen superbra i sthlm, strålande sol och bara nån enstaka minusgrad. här sitter jag med mina två hundar i ett hus en bit från stan, helt ensam och bitter och äter leverpastejsmackor. man kan säga att glaset är halvtomt, inte halvfullt. ungefär så känner jag mig nu. fick just veta av mamma att (du kan väl snälla göra några smågrejor?! ) hon tyckte att jag skulle dammsuga, diska bort all disk och en grej till som jag redan har glömt. det är det som är bra/dåligt med att vara mig. jag glömmer så lätt bort allt viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0