morkullevägen by night

sitter fortfarande hos linn på morkullevägen. har inte tagit mig hem ännu från jobbet och här stannar jag kvar även under natten. linn har somnat i sin säng och här sitter jag, ensam uppe i en lägenhet som inte ens är min egen, är inte ens trött och orkar inte tvätta bort allt mitt smink (ett försök till att bli vackrare). jag tror att allt socker jag stoppade i mig tidigare i kväll tar ut sin rätt nu.. jag måste hur som helst bädda i soffan (linn förklarade klart och tydligt att sängen bara fick brukas av henne). ska lyssna på depp-musik, titta lite på bilder på min mobil och förhoppningsvis somna någon gång. det här kommer bli en lång natt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

LINN! Jag måste få tag på din gudiebok innan vi far så att vi får ta med den! :) kan du fixa fram den? :)

2009-02-05 @ 10:14:35
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Öjbrandt

haha! du framställer mig verkligen som en god vän!

2009-02-05 @ 10:49:35
URL: http://ojbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0